Na zdjęciu widzicie prawdopodobnie najlepszego perkusistę wśród specjalistów od reklamy i bardzo możliwe, że jednego z najlepszych specjalistów od reklamy wśród perkusistów. To Dominik, który w pełni rolę team managera i  zarządza kampaniami plista.

domino

A pismo na zdjęciu to “online marketing”. W jego środku znajdziecie tekst Dominika na temat natywności – a rozwijając temat bardziej: co robić by reklama znowu zaczęła “działać”?

Z publikacji, liczącej 5 stron dowiecie się między innymi:

– jakie sa trendy i zagrożenia w digital marketingu
– na czym polega owa “natywność” reklamy?
– jak wygląda i gdzie emitowana jest reklama natywna
– czym charakteryzują się popularne formaty natywne
– kiedy i jak przygotować skuteczną, natywną kreację
– kiedy i jak planować kampanię natywną

Całość okraszona jest tabelami, wykresami oraz dobrymi radami.

Nie musimy chyba dodawać, że serdecznie zachęcamy do lektory? Zwłaszcza, że całość stanowi naprawdę wyczerpujące kompendium wiedzy na temat reklamy natywnej.